• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 6 مهر 1398
کد مطلب : 81179
+
-

خیرین مدرسه‌ساز ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه کردند

خبر
خیرین مدرسه‌ساز ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه کردند

مدیر کل آموزش و پرورش فارس، اعلام کرد: ۱۳۰ میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه‌ساز هزینه ساخت فضای آموزشی شد.

  به گزارش مهر، «علی‌عسکر نجفی» در اولین همایش «شکوه احسان»، افزود: اعتقاد دارم انجام کار خیر در فارس به یک فرهنگ مبدل شده است و علی رغم همه فشارهای اقتصادی در اردیبهشت ماه خیرین مدرسه‌ساز استان بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مدرسه تقبل کردند. 

وی در ادامه با بیان این‌که وظیفه همه به عنوان خادمین مردم در عرصه تعلیم و تربیت این است که قدم‌های بزرگی را در عرصه آموزش بردارند، افزود: لزوم همکاری بین کمیته امداد و آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست، زیرا جامعه فرهنگی و معلمین رتبه اول را در گروه‌های جامعه دارند.

نجفی با اشاره به این‌که بدنه اصلی آموزش و پرورش مومن‌ترین افراد در اجرای آموزه‌های دینی هستند و در کمک به افراد کمتربرخوردار، همیشه در صف اول بودند، اظهار کرد: آنان با درک عمیق از این ضرورت اجتماعی به کمک مستمندان می‌پردازند و در کنار کمیته امداد هستند. 

وی با تاکید بر این‌که کمیته امداد فارس امروز ۲۵ هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت را تحت پوشش قرار داده است، اعلام کرد: گرایش به سمت امور خیر هم در جامعه در حال افزایش است و علی رغم همه فشارهای اقتصادی در اردیبهشت ماه خیرین مدرسه‌سساز استان بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مدرسه تقبل کردند و در جشن عاطفه‌ها ثابت خواهیم کرد بازهم فارس در قله است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید